Wednesday, August 25, 2010

Who Has More Fun?

Blondes?










Or Brunettes?



25 comments:

Brian Miller said...

seeing the diploma...i remember a lot of fun in college...now its just a different kinda fun...but i have never been blonde...hmm...

Pricilla said...

Depends on what they are doing....


and who they are doin' it with

Kristina P. said...

You look great as both! I do think I like the blonde a tad better.

Suzi said...

Me! I have more fun!

Rebecca Jo said...

HOLY CRAP!!!!!!!!!!!!!!

Is that you???? I could never imagine you as anything but blond.. that's crazy & has my mind totally freaked out!!!

You look good as both though!!!

The answer though is REDHEADS!!! Sorry to break it to you! :) But now, I wanna see you as a redhead!!!

Megan said...

WOW!! Look at YOU!! At first I wasn't sure if the brunette was recent or not {you are in school right now, right?} but then I saw the '05'.

I think you look great as both!

Tara said...

Love that dark hair for fall! You look amazing!

AmyLK said...

Love the dark hair! I have had more fun as a brunette!

Janalyn and Rob said...

Blondes do have a lot of fun, but I think the redheads have the blondes beat. Only by just a little bit though.

Tiffany said...

Sorry girl, but it's all about the redhead!

Come over to the auburn side!

KK said...

I've never been blonde, so you tell me!

Queenie Jeannie said...

Neither!

REDHEADS ROCK!!!!!!!!!!!!!

Although, in your case, you're just crazy, stupid beautiful no matter what. Love you!

Mrs. Call Me Crazy said...

Blondes!

heathersister said...

Dang. I can't believe that is the same person.

Marissa said...

DEFINATELY blondes! As a person who's also been through both ends of the hair color spectrum, I just find I have more "fun" as a blonde...or maybe it's just that I like myself better as a blonde so I enjoy myself more...who knows!?!

Debbi said...

RED RED RED

CLUFF FAMILY said...

No brainer! Why don't I own a copy of this picture. I want it. NOW!

yulz said...

you look great in both =)

Jessica Nunemaker said...

I have never really dyed my hair -- and now your photo makes me feel like I should try it! :)

LadyStyx said...

I'm with Rebecca Jo, the reds have got it going on! Although I like you in both shades you have posted.

Stacie's Madness said...

I've always been attracted to dark hair and light eyes...so if you want me to be attracted to you go dark. LOL

Seriously you look fantastic in both options.

Alexis AKA MOM said...

They both have the really can we stop taking pictures look .. hehe

I so say blonde and I'll keep dying mine until the day I die :)

Closer to Lucy said...

I say blonde, but I may be biased.

TMI Tara said...

At least you look good as both. I'm a true blonde and look freakish when I try to go dark. And there's a reason it became a saying - because it's true. Blondes have the most fun!

Synergy Girl said...

Well, I know I have fun either way...something about blonde makes you...well, you know "a blonde", and something about darker hair makes you sultery...mischeivious...I am rocking the brown hair lately...had to really get used to it after being blonde soooo long, but I have had SOO many compliments...so if you thinking about a change...GO FOR IT...your eyes TOTALLY pop with your brown hair!!